وبلاگ دین

تقدیم به آنها که درد دین دارند.

وبلاگ دین

تقدیم به آنها که درد دین دارند.

هدف امریکا تبدیل عراق به اسرائیل دوم است

درج شده در وبلاگ «جامی از فرهنگ» - ۹/۴/۱۳۸۶  

اشاره: پس از تخریب مجدد سامرا توسط عمال امریکا، یادداشتی به قلم امیر عباس خواندید که جنگ‏های صلیبی در راه است. در آن یادداشت آمده بود که امریکا به عراق نیامده تا خارج شود و گفته شد که امریکا با دست زدن به اقدامات ایذایی، درصدد است تا جنگ عراق را به جنگ دیگری در منطقه پیوند بزند. همچنین در آن یادداشت خواندید که جنگ کنگره با کابینه را جدی نگیرید و هر دو حزب قدرت طلب امریکا در اسلام ستیزی وجه اشتراک دارند. اکنون یادداشتی را بخوانید که الجزیره پرده ی دیگری از خواب های جورج بوش را به نقل از خودش افشا کرده است. بوش در سخنانی، بار دیگر حادثه ی 11 سپتامبر را به مسلمانان نسبت داده و گفته است که با مسلمانان خواهد جنگید! این یادداشت در کیهان امروز نیز به چاپ رسیده است. بخوانید و باور بفرمایید که جنگ های صلیبی در راه است.

جورج بوش اعلام کرد که قصد دارد عراق را به اسرائیل دوم مبدل کند. به گزارش پایگاه خبری الجزیره، رئیس جمهور آمریکا طی سخنانی در دانشکده نیروی دریایی در «رود آیلند» ادعا کرد :«رژیم اسرائیل از یک دموکراسی کارا و مناسب برخوردار است که به وسیله ی آن به خوبی از عهده ی مسئولیت های خود برمی آید و این دقیقاً همان چیزی است که ما در عراق به دنبال آن هستیم.» بوش دموکراسی از نوع صهیونیستی را برای عراق الگویی مناسب خواند و اظهار داشت:«ارتش آمریکا در عراق تازه در اول راه جنگ است

الجزیره به نقل از بوش نوشت: «هدف مأموریت آمریکا در عراق صرفاً ازبین بردن آشوب ها و خشونت در این کشور نیست، بلکه درگیر شدن بلندمدت برای به وجود آوردن دموکراسی به رغم ایجاد اغتشاش در این کشور است.» بوش در ادامه بار دیگر حادثه ی 11 سپتامبر را به جهان اسلام نسبت داد و گفت:«ما با عاملان این حادثه خواهیم جنگید، چرا که پای منافع بسیاری درمیان است.» رئیس جمهور آمریکا شکست در عراق را رد کرد و گفت:«استراتژی جدید دراین جنگ تحول ایجاد خواهد کرد و کنگره باید در این زمینه صبر پیشه کند.» بوش با تشبیه اوضاع عراق به اسرائیل گفت:«همان طور که اسرائیلی ها علی رغم مواجهه با عملیات انتفاضه ی فلسطینیان، دست از اهداف خود برنمی دارند، ما نیز عراق را تا رسیدن به اهدافمان در آن رها نمی کنیم.» 

مشارکت در بحث ( 8)

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد