وبلاگ دین

تقدیم به آنها که درد دین دارند.

وبلاگ دین

تقدیم به آنها که درد دین دارند.

پیشنهاد به هنرمندان طراح قالب

به هنرمندان طراح قالب‌های وبلاگ فارسی و پایگاه‌های اینترنتی توصیه می‌کنم دو عنصر مهم را فراموش نکنند:

1-      بسم الله الرحمن الرحیم.

2-      پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران.

گمان نمی‌کنم نیازی به شرح و تفصیل باشد. دعا بفرمایید. 

پرچم جمهوری اسلامی ایران            پرچم جمهوری اسلامی ایران           

نظرات 2 + ارسال نظر
صاعقه 7 اسفند 1387 ساعت 12:01 http://broken.parsiblog.com

سلام
نظرتون منو یاد یه چیزی انداخت
یه زمانی بین چند تا از بروبچز وبلاگ نویس باب شد یه ژست بذارند راجع به اینکه اگه سه ماه برای زندگی وقت داشته باشند چکار می کنند.
من ننوشتم.
ولی فکر می کنم
کارهایی هست که باید بکنم
التماس دعا
ـو ممنون از این که سرزدید.ـ

سلام
اولا خواهش می‌کنم. وقتی گفتید بیایم اطاعت کردم.
ضمنا اینکه به یاد این موضوع افتاده‌اید خوش‌حال نشدم. چون کامنت معتای روشنی داشت و شما ناخودآگاه قصد فرار از واقعیت را دارید. آن کامنت را به عنوان یادداشت در همین جا قرار می‌دهم.

حمید 8 اسفند 1387 ساعت 00:03 http://yaali110.persianblog.ir

سلام السلام علیک یا علی ابن موسی الرضا علیه السلام....پیشنهاد خوبی بود.

سلام
متشکرم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد