وبلاگ دین

تقدیم به آنها که درد دین دارند.

وبلاگ دین

تقدیم به آنها که درد دین دارند.

ستاره راهنما داریم

درج شده در وبلاگ «جامی از فرهنگ» - ۱۰/۱۲/۱۳۸۶  

دیروز در جمع خواهران دانشجوی بسیجی ِ عازم سرزمین نور بودم. خواهرانی که قلبشان با یاد شهدا می تپد و برای بازدید از مناطق مرزی جنوب و قدمگاه شهیدان، لحظه ها را می شمارند.

بعد از چند کلمه صحبت - از باب «هیچکس نبود این آمد» - خواهری که خود را معاونت آموزشی دانشکده معرفی کرد، چنین گفت:«جوّ خیلی بدی شده و ما خجالت می کشیم برای نام گذاری ها از اسم شهیدان استفاده کنیم!» در حالی که این جانب در عرایضم گفته بودم:«نور از تاریکی نمی ترسد و به محض ورودِ نور تاریکی از بین می‏رود.» و به خواهران محجبه‏ی بسیجی عرض کرده بودم:«مبادا از کثرت انحرافات و منکرات وحشت کنید. باید آن همه تأثیرگذار باشید که شما محیط را بسازید و مگر نه اینکه "جاء الحق و ذهق الباطل"؟ ...».

اما خواهر محترم مسئول که همراهی خودش را با کاروان زائرین قدمگاه شهیدان بعید می‏دانست، معتقد بود:«همه‏ی کسانی که به اصول انقلاب اسلامی پایبند هستند در حال دق کردن هستند.» به ایشان گفتم که ستاره‏ی راهنمای ما مقام معظم ولایت هستند و نظرشان در باره‏ی وضعیت فعلی و آینده‏ی کشور این گونه نیست، اما ایشان بر نظر خود پای فشردند تا به دلیل سخن‏رانی ِ دوست دیگری، رشته ی بحث قطع شد.

گاهی می بینیم که دانشجویانمان چقدر از مسئولین‏شان در درک موقعیت و تبعیت از ولایت فقیه جلوتر هستند و در هر حال باید قبول کنیم که ستاره‏ی راهنمای ما ولایت فقیه است و بازوی اجرایی منویات مقام معظم ِ ولایت ِ فقیه، بسیج می باشد. یاد و نام معمار انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی (رضوان الله تعالی علیه) جاودان باد که با تبیین جایگاه ولایت فقیه و دستور تشکیل بسیج، آینده‏ی انقلاب اسلامی ایران و جهان اسلام را بیمه کرد. 

 

مشارکت در بحث ( 8)

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد